• Розкриття інформації
  • Контакти
    • Розкриття інформації
    • Контакти
  • raritet@raritet.net.ua
Raritet
Raritet
  • Розкриття інформації
  • Контакти

Страхування майна

Головна > Страховий випадок > Страхування майна

Дії страхувальника при настанні страхових випадків з майном, яке є застрахованим

1. Провести всі можливі заходи для зменшення збитків та рятування застрахованого майна, у тому числі рекомендовані Страховиком.

2. Негайно заявити у компетентні органи (поліція, МНС,  державні аварійні служби тощо).

3. Протягом двох робочих днів (якщо інше не передбачено Договором страхування) з моменту настання події, що має ознаки страхового випадку, або з того моменту коли Страхувальнику повинно було стати відомо про цю подію, повідомити про це Страховика по телефону, факсом, письмово.

Зателефонувати
Повідомлення

4. Протягом 5 робочих днів  з моменту настання події, що має ознаки страхового випадку, або з того моменту коли Страхувальнику повинно було стати відомо про цю подію,  подати письмову заяву  з вказівкою обставин виникнення збитку.

5. Надати Страховику можливість проводити огляд або обстеження пошкодженого майна, розслідування стосовно причин та розміру збитку, брати участь у заходах по зменшенню збитку та рятуванню застрахованого майна.

6. На вимогу Страховика повідомити йому у письмовому вигляді всю інформацію, необхідну для висновків про розмір та причини пошкодження або загибелі застрахованого майна.

7. Надати Страховику всі необхідні документи, що підтверджують факт настання страхового випадку його причини і розміри, а саме:

  • Заяву на виплату страхового відшкодування
  • Договір страхування
  • Висновок про страховий випадок, складений експертною комісією, який містить причини і обставини страхового випадку (довідка з органів МВС)
  • При необхідності рішення суду або аудиторський висновок, який містить розміри сум, які підлягають відшкодуванню в зв'язку з настанням страхового випадку, який включається в обсяг відповідальності Страховика за Договором страхування
  • При необхідності документи з інших компетентних органів (довідка з аварійних служб Водоканалу), інших компетентних органів
  • Кошторис на відновлення, калькуляцію збитку
  • При необхідності, інші документи за вимогою Страховика

8. Надати Страховику опис пошкодженого або втраченого майна. Ці описи повинні надаватись в узгоджені з Страховиком строки, але у будь-якому випадку не пізніше одного місяця з дня настання страхового випадку.

9. Зберегти пошкоджене майно в тому вигляді, в якому воно опинилось після страхового випадку. Змінювати картину збитків можливо тільки тоді, коли це необхідно з точки зору безпеки та /або для зменшення розміру збитків, з обгрунтуванням причин такої зміни.

10. Надати Страховику всі документи та вжити заходів для забезпечення здійснення Страховиком, в межах фактичних затрат, прав вимоги до осіб, винних у заподіяних збитках.

  • Страховий випадок
    • Дії при настанні страхового випадку
    • Добровільне медичне страхування
    • Страхування від нещасних випадків
    • Страхування подорожуючих за кордон (медичних витрат)
    • Страхування здоров’я на випадок хвороби
    • Страхування вантажів та багажу
    • Страхування майна
    • Страхування транспортних засобів
    • Страхування відповідальності власників водного транспорту

Маєте питання?
Зателефонуйте нам!

0-800-501-868

Напишіть нам

Повідомлення про настання страхового випадку

    Raritet
    ПрАТ "Раритет" оберігає все, що Ви цінуєте!

    Інформація для акціонерів та стейкхолдерів

    Контактна інформація

    • Україна, 01011, м. Київ, Печерський р-н, вул. П. Мирного, будинок 28, літ. А, приміщення 159, 2-й поверх
    • raritet@raritet.net.ua

    © Raritet