Напишіть нам
Дії Страхувальника (Застрахованої особи) при настанні страхового випадку
1. Негайно звернутися до лікувального закладу за медичною допомогою та документально зафіксувати факт такого звернення.
2. Повідомити в СК «Раритет» про настання події, що має ознаки страхового випадку протягом 2 (двох) робочих днів з моменту настання такої події. Таке повідомлення повинно бути передано будь-яким способом, що дозволяє об'єктивно зафіксувати факт повідомлення (телефоном, факсом, електронною поштою, по вайберу). У повідомленні повинні бути коротко описані обставини події та характер заподіяної шкоди здоров'ю Застрахованої особи.
3. Надати в СК «Раритет» всі необхідні документи для здійснення страхової виплати:
- Письмову заяву на страхову виплату
- Довідку з травмпункту, виписку з історії хвороби або амбулаторної медичної карти, завірену печаткою медичної установи
- Копію листа тимчасової непрацездатності (для працюючих)
- Копію свідоцтва про народження (для неповнолітніх)
- Копію документа, що підтверджує особу Страхувальника / Вигодонабувача (паспорт з інформацією про місце реєстрації, довідка про присвоєння ідентифікаційного номеру)
- У разі встановлення інвалідності Застрахованій особі - документи МСЕК, що підтверджують встановлення групи інвалідності
- У разі смерті застрахованої особи - свідоцтво про смерть (нотаріально завірена копія), довідка лікувального закладу про причини смерті, документ про правонаступництво або документ, що підтверджує право успадкування (для спадкоємців)
- Страховий випадок
- Дії при настанні страхового випадку
- Добровільне медичне страхування
- Страхування від нещасних випадків
- Страхування подорожуючих за кордон (медичних витрат)
- Страхування здоров’я на випадок хвороби
- Страхування вантажів та багажу
- Страхування майна
- Страхування транспортних засобів
- Страхування відповідальності власників водного транспорту