Медичне страхування Страхування онлайн Страховий випадок
 

Які документи, і в які терміни необхідно надати в Страхову компанію для одержання страхової виплати?
Для одержання страхової виплати Страхувальник у строк, визначений договором страхування, подає до Страхової компанії наступні документи, що підтверджують факт настання страхового випадку та розмір збитку:
   1. Заява про настання страхового випадку (подається в письмовій формі не пізніше 2 х робочих днів після настання страхового випадку).
   2. Копія договору страхування.
   3. Документ від компетентних органів, що засвідчує факт настання страхового випадку (довідка ДАІ, довідка з метеорологічної або сейсмологічної служби  про стихійне лихо, довідка слідчих органів МВС про порушення кримінальної справи по факту викрадення, рішення суду, акт про нещасний випадок, виписку з амбулаторної карти чи історії хвороби, де вказується діагноз та ін.).
   4. Документ, що підтверджує розмір завданого збитку (рахунки, калькуляції, кошторис-витрат та ін.).
   5. Копія паспорту Страхувальника.
   6. Копія паспорту Застрахованої особи (при особистому страхуванні).
   7. Копія ідентифікаційного коду Страхувальника.
   8. Копія ідентифікаційного коду Застрахованої особи (при особистому страхуванні).
   9. Страхова компанія може запросити інші документи в залежності від обставин страхового випадку та виду страхування.

Повернутися  

написать нам